Obiectiv:
Înţelegerea
fenomenului depresiei şi a modalităţilor de adaptare la aceasta.
Procedură:
- Scriu o definiţie a depresiei pe tablă (a te simţi
foarte trist, cu moralul la pământ, supărat)
- Distribui chestionarul „Confruntarea cu depresia” şi
las elevilor timp suficient pentru a răspunde.
- Discut răspunsurile în grupuri mici şi la nivelul
întregii clase. (toţi itemii de pe foaia de răspuns sunt adevăraţi)
Întrebări:
- A fost greu să identifici semnele şi simptomele
depresiei? Există şi alte caracteristici pe care ai dori să le adaugi
listei?
- Care sunt câteva dintre problemele tinerilor care
pot contribui la apariţia şi menţinerea depresiei?
- Cum poţi face faţă depresiei?
- Te-ai simţit vreodată deprimat? Ai identificat semne
şi simptome în propria situaţie?
- Dacă te simţi deprimat, ce anume poţi face pentru a
face faţă acestor sentimente?
Concluzie:
Pentru tineri, depresia este un fenomen foarte des întâlnit; de aceea este
foarte important ca elevii să înveţe modalităţile „sănătoase” de adaptare şi
confruntare cu aceasta.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Doar o vorba sa-ti mai spun