vineri, 22 martie 2019

Salut, Radu sunt,
Nu am mai scris ceva de multa vreme, asa ca m-am gandit ca ar fi bine sa revin cu un nou domeniu, alta idee mai bine spus,  am zis sa fie ceva folositor pentru cei care mai intra pe blogul meu.
Asa ca lansez aceasta provocare, nu spun despre ce e vorba, surpriza.
Ps. Una din problemele care ma intarzae oarecum in a scrie pe blog e lipsa timpului. Dar ... o sa am eu timp si pentru asta, mi-am propus un propus un nou proiect, asa ca o sa fac tot posibilul sa il pun in practica.

13 comentarii:

  1. Te asteptam sa mai revi cu un update!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai un blog de nota 10, sa mai postezi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place blog-ul, sa mai pui content nou!

    RăspundețiȘtergere
  4. Este un blog foarte frumos, sper ca veti mai posta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Avem mult timp de citit pe carantina, ar fi momentul ideal sa mai scri :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce a-ti mai citit pe timp de izolare?

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place content-ul, sa fiti mai activ!

    RăspundețiȘtergere
  8. Te asteptam sa revi in forta in 2021 ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Fantastic content, multumesc pentru informatie!

    RăspundețiȘtergere

Doar o vorba sa-ti mai spun