miercuri, 20 iulie 2011

TEAMA

Am comentat ieri pe facebook la o prietena mai veche care spunea: "mai am 11 zile pana la o noua EU" si tot asa pana la ziua 0 sau Z, ziua finala, ziua mari schimbari.
Parerea mea, probabil mai putin avizata in domeniu e ca pentru a-ti mentine zi de zi acesasta vointa sau mai bine spus acest scop pana in ziua finala a mari schimbari, iti trebuie o pregatire, o atitudine, trebuie sa ai o vointa de fier pentru a rezista presiunii puse de problemele de zi cu zi. Trebuie sa recunosc ca am incercat si eu sa adopt o atitudine de genul "Sunt, traiesc in prezent; sunt centrat si concentrat asupra a tot ce se afla in jurul meu", insa problemele de care aminteam m-au coplesit, am deviat de la linie, nu am mai putut tine ritmul.
Ei bine prietena mea spune ca asta este FRICA, acum stau si ma gandesc. Frica cum ii spunem ea ne-a fost inoculata de-a lungul anilor decand ne-am nascut, fie acasa, fie in scoala, fie anturajul, poate vinul consumat in exces la o petrecere, uneori chiar medicamentele, si in final drogurile si tot ce ne poate dauna sistemului nostru imunitar. Toate aceste mai mult sau mai putin ne inculeaza Frica, teama si de cele mai multe ori chiar televizorul unde aflam fel si fel de grozavii si or mai fi.
Eu zic ca totusi iti trebuie o pregatire...dar daca stie cineva cum se poate risipi aceasta frica astept sugestii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar o vorba sa-ti mai spun