luni, 18 iulie 2011

In vacanta, la servici

Afara e o caldura inabusitoare, sosit la servici si totodata fiind vacanta nu vad ce as putea face, mai mult de atat pe adresa scolii nu sunt situatii, mai mult sau mai putin urgente, de facut.Asa ca... ma gandesc ce as putea face pana la ora 17 cand trebuie sa plec acasa. Imi verific e-mailurile (nimic interesant), apoi trec la acele site-uri cu care eu incerc sa strang cativa banuti gramada, nu de alta dar daca nu as fi auzit si vazut, nu mi-as fi prins urechile cu asa ceva, (nici un studiu), aaaaa trabuie sa mentionez pe situri-le respective raspunzi unor sondaje de opinie, strangi niste puncte, iar odata ajuns la un numar suficient de puncte, poti sa le transformi in bani. Apoi mai e un site in care iti calculezi IQ-ul si asta tot cu castiguri e, la un moment cand ai sub tine suficienti jucatori care sa-si calculeze IQ-urile, te ridici si tu, dar aici trebuie sa trimiti sms la un numar ca sa vina bani, si eu cum stau mai prost la capitolul cheltuieli, am ramas la ..."oau ce site interesant". Apoi m-am uita sa vad daca am nimerit numerele la Joker... nimic- data vitoare. cred ca o sa ma plictisesc teribil
.....................................................................................
Ups primesc un telefon de la domnul profesor de sport, cica vrea sa vina sa jucam tenis de camp. O solutie salvatoare la plictiseala mea, sper sa ma descurc, nu am mai alergat dupa o minge din liceu;).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar o vorba sa-ti mai spun