marți, 27 septembrie 2016

Conflicte

Mergem într-una din zile prin oraș cu baiatul meu de 4 ani, Alex al meu își flutura mâinile, un nene la vreo 70 ani ma vede ca eram cu el si imi face semn ca e cam dus, Dupa care nu am putut sa nu ma întreb. Oare omul ala gîndește, oare știe cîți ani are copilașul ala raportat la vîrsta lui. În alta zi mă întreaba o femeie cam la aceeași vârstă cât este ceasul, îi spun după care pleacă. Oare femeia aia nu știe că se spune multumesc?.. Nu mai zic că în orașele mari oamenii în vârstă sunt foarte iritați.... Observ ca se folosesc de faptul ca sunt in vîrstă ca un fel de paravan, pot să îl jignesc pe asta ca oricum nu îmi poate spune nimic, doar sunt în vîrstă...
Si mai au pretenţii la tinerii din ziua de azi.
Ce sa mai spui, traim într-o lume nebună, nebună, nebună. Dacă de la cei care se presupune că ar trebui să fie exemplu tinerilor, vin cîte odată cu niște comportamente, replici etc. care dau cu tine de pământ.

4 comentarii:

Doar o vorba sa-ti mai spun