joi, 26 martie 2009

despre dragoste

o vreau pe cea care vagabonda cu mine.
o vreau pe doamna mea intunecata. Vreau ingerul meu- tentatia mea. o vreau
pe Freia mea , cu merele ei cu tot. Vreau amnarul celor sapte lampi ale mele, frumusetea, rasul, muzica, iubirea, viata , nemurirea...Imi vreau
inspiratia inapoi, zapaceala, fericirea,
divinitatea, nebunia, egoismul,
sanatatea si sanctificarea,
transfigurarea mea si purificarea,
lumina mea pe-ntinderea marii,
oaza mea din desert,
gradina mea de flori incantatoare,
nenumaratele nenumitele bucurii,
vreau masura zilelor, si
visul noptilor,
pe draga mea, o vreau,
pe steaua mea...
George Bernard Shaw
Cine spune ca barbatii nu se indragostesc?! ca trebuie neaparat sa afiseze duritatea si lipsa sentimentelor, mai ales a suferintei?
un film ce impresioneaza in acest sens este productia Italia/Spania/Marea Britanie cu Penelope Cruz in rol principal: Non ti muovere.
Medicul chirurg Timoteo se indragosteste de Italia, o femeie saraca si prea simpla in gandire pentru el.Nu au nimic in comun, iar el are acasa absolut tot ce-i trebuie, si totusi...

10 comentarii:

  1. Unde dragoste nu e nimic nu e. Sa fie atat de avarata aceasta afirmatie? Eu inca nu pot spune ca 100% am cunoscut marea dragoste, dar timp am destul.

    RăspundețiȘtergere
  2. odata ajunsi la varsta cand baietii si fetele se indragostesc cred ca suntem suficient de maturi sa ne dam seama daca dragostea intalnita este 100%, 30% sau tinde spre a fi perfectibila.

    RăspundețiȘtergere
  3. iubirea invinge , daca te iubeste atunci asta e cel mai puternic lucru, atu....

    RăspundețiȘtergere
  4. ati putea prezenta : O POVESTE DE DRAGOSTE

    RăspundețiȘtergere
  5. iubirea transforma, atunci cand esti iubit se spune ca poti muta muntii din loc.

    RăspundețiȘtergere
  6. se poate premia cea mai frumoasa poveste de dragoste

    RăspundețiȘtergere
  7. exista povesti de dragoste triste si fericite, ati avut asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  8. am fost si trist si bucuros, cu siguranta ca am avut.

    RăspundețiȘtergere
  9. si acuma iti poti recastiga dragostea

    RăspundețiȘtergere

Doar o vorba sa-ti mai spun