sâmbătă, 20 decembrie 2008

Regele si dervisul


Un rege s-a intalnit odata cu un dervis. Conform obiceiului din Orient, el i-a spus:
- Cere-mi o favoare.
- Nu mi se pare potrivit sa cer o favoare de la unul din sclavii mei, i-a raspuns dervisul.
- Cum indraznesti sa ii vorbesti astfel regelui tau? l-a admolestat una din garzile suveranului. Explicate sau unde-ti sta capul iti vor sta si picioarele.
- Ei bine, i-a raspuns dervisul, eu am un sclav care este stapanul regelui tau.
- Cine este acesta? l-a intrebat garda de corp.
- Teama.

Cand corpul moare, viata dispare. De unde si concluzia gresita a oamenilor ca mentinerea in viata a corpului echivaleaza cu viata insasi.
Patrunde acolo unde glontul asasinului nu poate lua viata si unde prelungirea vietii nu poate mari durata existentei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar o vorba sa-ti mai spun