luni, 24 noiembrie 2008

Patronul si angajatul


Un patron de magazin l-a auzit pe unul din vanzatorii sai spunandu-i unei cliente:
- Nu, doamna nu am mai avut asa ceva de cateva saptamani si nu cred ca vom mai avea curand parte...
Oripilat de ceea ce auzea, el sa grabit catre clienta care se indrepta deja catre iesire si i-a strigat:
- Nu-i adevarat, doamna. Cu siguranta ca vom primi curand. De fept chiar am facut o comanda acum doua saptamani.
Dupa care l-a tras pe vanzator deoparte si i-a spus scrasnind din dinti:
- Niciodata! Niciodata sa nu mai spui ca nu avem un produs. Chiar daca nu-l avem, spunem ca l-am comandat si ca este pe drum. Acum spune-mi: ce voia doamna?
- M-a intrebat daca am avut parte de ploaie in ultima vreme...

... sa nu mai presupunem anticipat ce vrea sa spuna el ...

2 comentarii:

Doar o vorba sa-ti mai spun